sjukhus, skola, hem

                                                                      



idag så var jag ju på sjukhuset, dom tog ett EVK och ett blodprov -.- (jag hatar det för alla som vill veta)
sen va det skola ,  det blev ju inte så länge men en stund iallafall, efter skolan tog jag sällskap med carro och några till för dom skulle in till stan, då kom det en het kvinna med lila hår på cykel,hahahah olle passade på att ragga lite på henne ;O haha om han lyckades  med den saken vet jag inte......

när jag kom hem så lagade jag mat ,, gud vad jag är bäst!!! sen så har jag pluggat -.- lite och sen datan, nu sitter jag och lyssnar på de snygga f*nskapet justin bieber :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0